Praha 16 spouští on-line rezervace klientů pro OP a pasy

Městská část Praha 16 spustila 13. dubna novou službu – on-line rezervaci klientů na pracoviště Oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů. Díky tomu si budou moci občané správního obvodu zamluvit vyhovující den a čas pro vyřízení svých záležitostí, zejména při žádostech o občanské průkazy a cestovní doklady (pasy).

Elektronické objednávání je nadstavbou již téměř 2 roky fungujícího vyvolávacího systému na tomto pracovišti, spuštěného společně s přípravou nové čekárny v budově na náměstí Osvoboditelů 21/2a (vybavené například pramenitou vodou zdarma), která funguje k plné spokojenosti klientů.

„Občané se mohou nově dopředu objednat na všechny agendy v oblasti evidence obyvatel, zejména požádat o změnu trvalého pobytu či o nový občanský průkaz a pas,“ uvedl Ing. Pavel Jirásek, tajemník Úřadu městské části Praha 16, který tento projekt zajišťoval.

„Jde o poslední krok, kterým v rámci stávajících podmínek a bohužel dosti stísněných prostor radotínské budovy číslo popisné 21 můžeme lidem usnadnit a urychlit jejich odbavení. Opravdu pohodlné a kapacitně vyhovující pracoviště bude moci vzniknout až v nové radnici, která je plánována v rámci další, intenzívně připravované etapy Centra Radotín,“ vysvětluje starosta Městské části Praha 16 Mgr. Karel Hanzlík.

Lidé se mohou objednat přímo z webových stránek Praha16.eu (odkaz On-line rezervace na úvodní straně webu v pravé liště) a systém je provede několika jednoduchými kroky. Důležité je rezervaci prostřednictvím výzvy v e-mailu do 10 minut potvrdit a zapsat si na závěr PIN, jenž se pak zadá přímo až při návštěvě úřadu.

„Služba pomůže občanům správního obvodu především v nejvytíženějších časech v pondělí a ve středu večer, kdy se zde běžně tvoří dlouhé fronty – nyní se bude možné objednávat i na 17.00 či 17.30 hodin,“ dodává Jirásek.  


Zveřejněno: 13.04.2017 – Jana Hejrová, DiS. ; Přečteno 955 x
Vytisknout